sponsor by

Saturday, July 30, 2011

gudbye July, hello August! Happy Ramadhan!


insyaallah jika diberi kesempatan dapat la same2 kita menyambut bulan mulia bulan ramadhan bermula esok, dan malam nie dah mula solat terawih. hehe. terigt zaman kecik2 dulu wat terawih lapan rakaat kawan2 ajak men mercun, pastu men kejar2, men ice water dan a,e,i,o,u stop. haha. sape igt weh? ngeh2. men nyorok2 kat pokok2 luar surau tu. hehe. seronok jadi budak2. haha.

okeh, aku sebenarnye bkn nak flashback kesah lama2. haha. flashback kesah tahun lepas je. ngeh2. tahun lepas kita puasa start 11 ogos, tahun nie 1 ogos. thn lepas besday aku 3 ramadhan thn nie 13 ramadhan. hehek2. tetap bulan puasa. berkat. keh2.

lagi, tahun lepas hampir sebulan ramadhan aku di penang x penah bukak puasa kat umah sbb aku balek lagi dua hari nak raya, 2nd last day puasa tu bukak puasa kat jalan TAR[cr baju raya] last day puasa bukak puasa kat kg. so mmg tak rase bukak puasa kat umah. sedih x? hek2. sahur? xyah cite la kat penang bukan sahur sgt pun. aku selalu bgn2 sempat mnum air je pastu azan. ngam2 je. haha. naseb bek sempat jgk la. kan?

jadi jadi jadi. berbeza utk tahun nie. aku dah tak duduk penang. sebulan aku puasa kat umah. haha. sebulan jgk la aku bukak puasa kat sini. ngeh3.

ape pon sememangnye setiap tahun aku sentiasa tggu bulan ogos. hehek2. happy ogos!

suke?

No comments: