sponsor by

Sunday, October 6, 2013

Nawaitu.

Hai semua orang. hihik. Assalamualaikum, selamat pagi, petang, dan malam. sekarang jam menunjukkan 5.57 am, 7 Oktober 2013. 

Wow, dyana bangun awal! haha baru je kena ceramah dengan abah semalam, nak kawin nie kena bangun awal. lol. perubahan yang drastik. kehkeh. Takdelah, sebenarnya nak kongsi, penangan sesuatu niat. 

Kisahnya, minggu lepas aku dah niat nak puasa minggu ni, tapi nak dijadikan cerita semalam aku tak teringat pun nak niat puasa untuk esok hari. Ye la baru sampai kolej malam tadi tak terfikir pun, dengan perut meragam, sakit pinggang bagai nak buat tutorial pun tak larat dan tidur awal.

Lepas tu dalam pkul 4 pagi tadi aku terjaga, tapi aku nak tidur balik, tak boleh, tak boleh nak tidur pusing2 atas katil tengok jam pkul 4 suku. jadi aku pun bangun pergi toilet. Lepas masuk bilik aku pun teringat nak puasa, dan terfikir patutla aku tergerak nak bangun walaupun tak niat semalam, tak set alarm pun. Power tak niat minggu lepas. hek. the powerful of nawaitu. Niat minggu lepas untuk puasa masih valid untuk diri aku. hik, Alhamdulillah. boleh lah sahur Nestum 3 in 1 tadi. sambil selak2 tutorial untuk 12 tengah hari kejap lagi. hehe.

sekian entri pendek untuk bulan rocktober ini. semoga bulan ini baik baik sahaja. disini aku selit siket gamba bagi macam tak bosan sangat la kan. hahak. k babai. semoga bertemu lagi blog usang lagi bersawang ini, hari ni pun tak sempat nak vacuum habuk2. hihik. k tutorial aku tak gerak ni update blog. luls. gudmorning.

kesayangan kesayangan saya. hikhik

mak dan abah 

rumet di rumah

cik abang sepulah

rumet baru. hahak

cium sket laskar pelangi
eh! abang sepul lagi. hak

hiuk hiuk :)

hero hero saya.

 
suke?

No comments: