sponsor by

Wednesday, May 18, 2011

Alhamdulillah syukur.



Alhamdulillah. :) result sudah kluar semalam. hek, lambat pulak post. nak buat ucapan sikit.

tok tok tok* test 1,2,3. [test mikropon] hehe

assalamualaikum :) kepada sume, di disini saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih yg tak terhingga kepada mak abah saye kerana sudi menghantar sy blaja sehingga skrg. yg sudi gayut dgn sy berjam2 crite pasal kehidupan di matrik. hehe. syg mak.
sir chai mun :)

kepada pensyarah2 yg x jemu2 memberi tunjuk ajar kepada saya yg x kurg hebat nakalnye di kmpp, kan. hehe. terutama mereka yg mengajar saya iaitu Puan Rashidah, Puan Salbiyah, Puan Rosilah, Sir Hashim n Sir Chai Mun. terima kasih byk2. hek3. free2 nanti saya jengah kmpp lagi. hehe. x lupa juga pensyrah2 lain.

buat kawan2 tersyg, tahniah korg. thx sudi kawan dgn aku, ajar aku. hehek.

hehe. tahniah sume. okeh, masa utk kemaskini upu pulak. esok.okeh. :)



suke?

No comments: