sponsor by

Wednesday, July 31, 2013

Salam 10 ramadan terakhir.




hikhik. seperti biasa bila dah lama tak update blog kita kena la lap2 sket habuk lagi bersawang blog ni. luls. bersempena dgn tarikh 1 August 2013 ini aku pun dengan rasa rendah diri teringin nak update blog. hehe. sebab bulan ogos je dia punya aura nak update blog tu ada walau sebenarnya tak tau nak cerita apa. hiks.

oh aku dah ingat apa yang nak cerita. hehe.
selama hampir lagi beberapa hari hidup genap la 21 tahun fuhh nampak macam dah lama je kan hidup, dua puluh satu tahun(?) tapi rasa macam baru semalam je bawak basikal tak nampak depan langgar lori tunda yang tengah parking. dyana dyana. haha. itu mereng je aku rasa sekarang ni. rasa macam baru kelmarin je lemas time mandi kat swimming pool pastu abah jadi hero selamatkan anak perempuan dia sorang. hehe.

duapuluhsatu tolak tujuhbelas sama dengan empat

 

iaitu selama empat tahun meninggalkan zaman persekolahan lepas sekolah melanjutkan pelajaran dalam bidang perakaunan di Kolej Matrikulasi Pulau Pinang seterusnya menyambung di Universiti Malaya.

kat matrik aku belajar puasa satu bulan sap sap soi punya dekat penang jauh tak dari family (puchong(?)) sebab balik lagi 2hari nak raya sampai2 KL cari baju raya berbuka la aku dekat jalan TAR esoknye dah balik Kg. so takde istilah berbuka di rumah time di matrik, hari raya pun begitu belum cukup seminggu kena baik Penang dah sobsob, macam sedih je bila ingat balik. haha.


tapi, bila habis je matrik dapat UM ape lagi hooray la. hahak. sekangkang kera je orang kata. hikhik.habis matrik dapat cuti lama dapat puasa 30hari sapsapsoi kat rumah, nampak tak?dari takdapat buka puasa langsung kat rumah aku dapat buka sebulan terus. hehehe,tapi raya sama gak tak sampai seminggu raya dah kena masuk daftar. 

berbeza pula untuk tahun ni, cuti utk bebudak degree IPTA sebulan puasa dekat rumah, sebulan raya dekat rumah. hakhak. aku rasa macam bahagia sangat luls. ye la raya 9 Ogos kena check in kolej 8 Sept. hikhik. bahagia tak? hahaha. 

kepada jejunior yang dapat UM, tahniah, gudluck liku2 hidup di UM. hehehe.

I love august pinback button
akhir kata, Happy August uolls. hikhik. thank you bcoz always be with me 

sekian. :)
p/s: rasa warna warni di aidilfitri siket la kan bila ada gamba. haha
suke?

No comments: