sponsor by

Saturday, August 13, 2011

mari kenal budak ogos~

hek2. aku terjumpa la kat blog mne tah cite pasal rahsia bulan kelahiran. kira dah x rahsia la kan dah heboh satu dunia.hehe. sempena hari aku selamat dilahirkan iaitu pada bulan ogos aku share ogos punye je la. hek2.

tapi xde la betul sangat benda nie. haha. saje2 je aku nak post. kuikui

OGOS

  • Suka berlawak.

hehe. mungkin kowt.

  • Mudah tertawan padanya.

eii, geli pulak yang nie, haha.

  • Sopan santun dan mengambil berat terhadap orang lain.

ohw. haha.

  • Berani dan tidak tahu takut.

agak berani tetapi penakut. hek2. apekah?

  • Orangnya agak tegas & bersikap kepimpinan.

? xde langsung

  • Pandai memujuk orang lain.

aku x pandai pujuk. maaf2.

  • Terlalu pemurah & bersikap ego.

aku kedekut la.

  • Nilai harga diri yang sangat tinggi.

-

  • Dahagakan pujian.

ces.

  • Semangat juang yang luar biasa.

hehe.

  • Cepat marah & mudah mengamuk.

yeah. agak la.

  • Mudah marah apabila cakapnya dilawan.

memang.

  • Sangat cemburu.

yeah, tersangat lah cepat~~~

  • Daya pemerhatian yang tajam & teliti.

x kowt. bapak aku cakap aku tak suke memerhati keadaan sekeliling.

  • Cepat berfikir.

kadang2

  • Fikiran yang berdikari.

macam mne tu?

  • Suka memimpin & dipimpin.

(/)

  • Sifat suka berangan.

haha, dulu la waktu sekolah. suka berangan dalam kelas.

  • Berbakat dalam seni lukis, hiburan & silat.

tidak langsung. tangan sgt keras. susah nak lukis2. hiburan apetah lagi. silat? minat tapi x penah try.

  • Sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk.

~~

  • Cepat sembuh apabila ditimpa penyakit.

ini betul. penah sekali aku demam kat asrama masa form 5. gile suka aku. bapak aku nak amek bawak balik. tak penah kot aku demam panas yg membolehkan aku balek. so aku pun balek la sekali baru sampai kereta aku rasa dah sehat. haha. tapi dah alang2 tu balek la umah jugak. xsempat dapat mc pun. hek2.

  • Belajar untuk bertenang.

entah.

  • Sikap kelam kabut.

hehe.

  • Romantik, pengasih dan penyayang.

~~

  • Suka mencari kawan

suka~ tapi aku tak suka kawan kat facebook yg tah sape tah. suka yg real. hek2.


suke?

No comments: