sponsor by

Sunday, December 25, 2011

#studyweek dan DON2

holla, selamat bercuti :)

jom baca buku, dyana!
Dari 24 Dec bermula lah studyweek hingga 2 Jan utk semua bdk degree bagi IPTA dan akan menduduki Final Exam pada 3 - 20 Jan. aku-lah antara org nyer. tapi aku habis awal seminggu. hak, neves + malas yg amat. OH tidak. diyanah sila RAJIN! dah tau neves boleh pulak malas2. 

no autograph pls.
Pembukaan Study week aku mulakan dgn tgk wayang. hak2, sengal punye diyanah. hehe. cite DON2. Fuh, superb, ngeh2. walaupun aku x tgk DON1 tp boleh la best, layan je. tp dah name hindustan cite aksi pun nak nyanyi2 lagu syahdu2. haha. bia  la cite dorg. lama duk wayang tu 3jam, terlentok gak. kejap. lagu2 tu la yang melamakan cite hindustan. hak.

hak, sebenanye tak tau nak cakap ape lagi, Saifullah yang suh update pasal DON2, die cakap ombak rindu boleh, DON pun kene jugak. ceh. haha. 

Ok awak, saya da update. hak2.


jadual exam! wowwow
jadual exam, bermula dgn Hubungan Etnik, Information Skill seterusnya English, dan bermula la subject killer Financial Accounting Report [FAR], di ikuti dgn  subject2 killer yg lain Economic, Management dan berakhir dgn Business Communication : Critical Thinking approach.

gudluck Final Exam kpd sume yg berkenaan. doakan saya :)

P/S: 'Don ko pakadna mushkil hi nahi, namumkim hai' (It's not just difficult to catch don, it's impossible)







suke?

No comments: