sponsor by

Saturday, December 3, 2011

dua-puluh tiga november

sebelum tu, nak bgtau. blog da baru. hek2. ke aku je tak tau? haha. aku rase mcm aku sorg je bru tau. so, aku bgtau kepada yg x tau je la. yg tau senyap. hak2.

back to the topic. kalau ikut title mcm da lambat sgt je kan nak update. bln lepas punye crite hek2. bia la kan blog aku pun. hehe.

ape ade dgn 23 November?

adalah tarikh lahir mak dan abah aku :) awww, sweet x? besday sama.

tahun lepas aku sambut besday mak aku kat penang [matrik] jd hadiah aku, aku bagi ucapan thru blog je. hek2. aku suh mak n abah aku baca. hehe.

  tgk tu sweet kan, potong cake same2. haha.
tp tahun nie aku da dekat ngan mak n abah. so dpt la mak aku hadiah. kan plus kad lagi. hik3. 23 november jatuh pada hari rabu, so mak aku nk celeb beli kek bagai, mak aku tggu aku balik. jd kitorg celebrate hari sabtu.lambat sikit. hehee.

tgk cake tibe2 aku rase lapar. haiyah

  apepun, ilove u mom[Rozilah Haron] n dad[Akop Tawil] n u[Saifullah Azmi]. opps.  xoxoxo. hik2.  

suke?

No comments: