sponsor by

Wednesday, September 28, 2011

18 jam kredit.


double one, double zero, double eight. yeah aku suka no lapan. hehe.

hai. haha. xde keje update tgh2 malam nieh.
aku tgh bukak buku economy tgk tutorial tp mcm blur2 jadi aku tinggalkan kejap, takde la tinggal mne. ade je kat depan laptop buku nie. jadi alas tgn aku. hak2. tadi aku da tido lame jgk la, lepas solat isya aku bring2 tertido sampai 11 lebih. jadi aku nekad utk bgun bace ape yg patut. utk kelas esok. kelas esok pukul 1 ptg. pffft heaven. haha.

petang tadi aku sampai2 bilik, rumet aku tgh buat pengesahan pendaftaran, kalau x sah kan nanti x bole amek slip exam, xde slip, x bole amek exam. tempoh sahkan dari 28/9-3/10. so aku tumpang sekaki sahkan gne laptop die. die pakai berukband. laju sket dr siputband wifi nieh. haha. dan skang aku tgh pakai berukband die lah nie. pinjam kejap. hehe. kalau pakai wifi esok pun belum tentu dapat masuk blog aku nieh. haha. siput betul.

bile dah sahkan, and check balek kat sini

ini lah dia. 18 credit hour. aku takut jgk sbb exam die berturut kot.


antara buku2. yg tgh2 tu yg jadi alas tgn aku skang nieh. hak2.


senarai kehadiran paling lawak aku penah jumpe. haha. cbe cari mne aku?


jadual saya utk sem ini.

antara perbualan dgn senior dgn junior(bkn semua) waktu i-week[kire mcm orientasi under faculty]

senior: knp pilih um?
junior: sbb um bagus.
senior:um susah.
junior: -_-
senior: tutor kne cari jawapan sendiri, kne pandai2 sendiri, tanya senior2. kne pandai jaga diri. sume kene wat sendiri.

aku igt yg nie je. ade lagi rase nye, macam lupe2 sket.

doakan aku :)

p/s: minggu nie balek. hak2.

suke?

No comments: