sponsor by

Friday, May 6, 2011

kesah kita.

hehe, selamat hari jumaat. :))

inilah masalah nye bile nak start entri, x taw nak mule macam mne. hek3. nk kesah pasal sape ek? ek? sape2?hehe.
Fatin Hannani(nani), hehe. ilysm tau. hek2. xde sape dah nak datang, jengah bilik aku lagi. tegur ak bile terlebih sudah teron9. hehe.asal aku nak mandi ke ape ke asal lalu je aku bilik kau, aku bukak pintu walau takde motif just say NANI! hehe. kan. wah, rindu. bile datang bilek aku lepak lame2 atas katil hek3, dah hujung2 sem ari tu bukak maharajalawak. hek3. makan mee tomyam, huk sedih last2 ari tu x menyempat. makcik kafe tu kene fired pulak. hak. ape lagi? haa, kite maen hujan same2 Nur Atikah(ekah) ngan Nur Syaheeza (eja). hehe. maen bola dalam hujan. hek3. kan. Siti Nur Rahimah (ema) x turun, cume rakam dari atas. tak tau la betul x.hak3, jauh kowt. x sempat nak belutut(bluetooth). lagi kite celeb bday ekah. HAHA. kalau blog nie private ak nak je upload kite sume eh x korg je jadi adek2 kak limah. HAHA. BEST. seronok.

Siti Nur Rahimah, kau selalu ajak ak pegi surau, tapi tak penah nak ikut. HAk3. malu. bukan tak nak tapi kau ajak last minit ak tak siap ape2 hek3, (alasan), tapi tapi ingat tak mase awal2 sem 1. budak2 nie sume x pegi perhimpunan, kite awal2 dah rancang x mo pegi, sekali dua2 takot, pegi jugak perhimpunan. hak3. x sangka sekepala pulak takot. same2 takot. haha. n banyak lagi. hehe. Kau kawan terbaek la. hek3. cume sedih x dapat maen bula jaring hari tu. HAHA.xde la, men2. hahaha. :))

Nur Atikah. kau tak datang kan bilik aku makan nasi briyani. hek3, ade pegi dating dah nak abes matrik nie. hak3. opps. terlebih suda. haha.

apepown aku mintak maaf sgt2 kat korg. ak tau byk gile kowt buaat salah. kan. hek3, ak hanya insan biasa. doakan kejayaan kita bersama. kawan2 yang lain korg sume best. okeh.
suke?

No comments: