sponsor by

Monday, March 7, 2011

Avenue Park + Bawal + Rapid Penang = A2P2

my practicum mate

wah, da lame x hupdate. haha. Ade cite best nie

6 Mac lepas, budak2 praktikum + mentor[Puan Rashidah] dan 2 org Lec Ekon [Puan Edayu + Puan Noriha] keluar pegi maen bowling. haha. best gilak wa cakap. hahaha.


juara longkang pulak. haha.


Sebelum sampai[mase dalam bas] budak2 nie sume bising2 x mau main la, x reti main la macam2 la. Sekali bile da sampai, gile hebat kowt budak2 nie maen. Aku jangan cakap la, juara longkang kowt. hahaha. Tapi, aku suke plak aih, sebab kitorang main 3 game. Game 1st markah aku 40++ , game 2 60, game 3 dapat 70++ haha, satu peningkatan kan? haha. tergian plak aih nak main bowling lagi. Bile lagi bole main? haha.

dalam BAS KMPP


oke2, mau cite. Pagi Ahad yg hening itu, kami perlu bangun awal kerana nak pergi klua naek bas KMPP, free kn, so kene la awal. haha. pkol 9 kene ade kat depan [tempat biasa tggu bas KMPP (pondok cendawan)] dalam 9.30 bas gerak dari KMPP ke Avenue Park Sg.Petani. Perjalanan mengambil masa dalam 30 minit. Dalam bas je da nk 50++ snap pic. haha, gile bergamba budak2 pratikum aku nieh.

Kami kat sane di bahagikan kepada 5 kumpulan. 1 kump, 4 orang + 1 lecturer / 5 org tnpe lecturer. Aku kumpulan 5, ahli kump ak :
  1. Aku.
  2. Fadzil.
  3. Ema.
  4. Nani.
  5. Puan Edayu
Kumpulan 5
Kumpulan 5 best ;)

yeah, ak suke kumpulan aku. haha, sape pulak x suke kumpulan sendiri, kan? haha. nak di jadikan cerita kumpulan aku kalah. haha. tp dapat no 4. oke la tu. haha, bukan ape markah keseluruhan kami sama ngan markah kump yang dapat no 3. Jadi kire kitorg dapat no jugaklah kan? berkongsi no. hehe. Markah Keseluruhan kump kami 1048 utk tiga GAME. hebat. haha. Dapat la ak merasa sekali X. haha. dalam 11.30+ sbelum pkol 12, hampir sume kumpulan dah habis kan ketige-tige game, janji ngan BAS KMPP 12.30 gerak ke RESTORAN BAWAL, jd dalam mase x sampai sejam tu, ade la kawan2 ak main satu game lagi, baya sendiri2. Aku x main da. haha, da LAPAR x larat nk pegang bola. hehek. Best la tgk diorg main, ade yg power gile kowt. haha. X sokmo. x X pown, spare. hebat2 sume budak prak aku. heh.

pinjam hamper .hehe.

Pemain terbaik adalah Puan Rashidah. Aku x tengok sangat Puan main, tapi budak2 nie cakap, mmg gile hebat la Puan. hehe, Tahniah.


Lepas da maen2 sume, 12.30. Kitorg pown bergerak la ke Restoran Bawal. Sampai2, tgk da de meja kitorg di reserve kan. Oke la makanan kat situ. Sedap la gak. Aku suke ayam dye je la. MAKAN, MAKAN dan makan, pastu budak2 nie cakap nak pergi JUSCO. aku pown da lame kowt x pegi. lepas da risik2, sume, satu praktikum nk pergi. So pergilah kami ke JUSCO dgn BAS KMPP.haha, Aku rase kitorg la yg pertama bawak BAS KMPP pergi JUSCO. haha, hebat la.


Kat jusco, ingat nak cari beg tapi x sempat. huk, budak2 nie mau cepat balik pulak. heh. Aku sempat beli baju ngan seliper je. haha. balek tu kitorg naek bas rapid. perh, gile mampat weh. dari Jusco ke Bukit Mertajam, sampai BM aku rase macam ak yang pendatang tau. haha, gile ramai2 yang teramat sangat INDON, BANGLA dan yg sewaktu dgn nye. haha. Ade satu bas tu kitorg tgk bas CITYLINER ak rase da macam tin sardin, tin sardin pown kalah, dah la dalam tu sume bangla belaka. gile r. haha, ape diorg wat ramai2 kat sini ek? seram pown ade gak. hek.



rapid penang.

tapi kitorg naek rapid. dr JJ ke BM 1.40, dr BM ke KMPP 2.70 kalo maen +-+- lagi baek naik teksi. haha. selese pown selesa. huk. tapi kitorg naik je la kan, sbb pegi satu kelas. haha, paling best dalam bas nie. walaupon sesak, nampak la ukhwah nye di situ. best2. pastu sampai la kitorg kat KMPP.

sekian saje cerita dari saye.
mau tonton gamba2 laen sile klik sini . oke? jumpe lagi. xkan ku lupe kenangan terindah A2P2 best. ;)


suke?

No comments: