sponsor by

Wednesday, March 16, 2011

setadi setado.

Alooohaa. hee. Selamat pagi, petang, malam. sume. hehe.

di sebabkan esok xde tutor[kelas] hanya kuliah semata2, so ak putuskan utk tido lewat siket. hehek.

hurm, da sebulan lebih tak balik rumah. gile home sick kowt. nk balek, macam x berbaloi pulak sehari je. ye la walaupun 3 hari, jumaat, sabtu ahad, jumaat balek tu pown petang. pastu ahad pagi da kene balek balek penang. satu hari je ade kat rumah sabtu.. haha, baek x payah balek. kan?
sile klik utk tumbesaran.
haha, bosan2 ak men kaler2 jadual final. klo dulu2 time skola pakai pensil kaler skang pakai paint je la en. hehek


lagi sebulan lebih kat sini atau dalam kiraan aku mungkin 34 hari lagi mau meninggalkan KMPP nie. sebelum tu macam biasa ade exam la kan. huk. seram pulak, takot x bole perform dgn jayanye. final exam lagi 24 hari, 1st time la kowt ak start countdown awal.haha, salu tggu da berbelas2 baru nk sebuk countdown. hehek. countdown je pown x gune kalau x mau berubah. kan? hek.

itu je kowt update utk kali ini, walaupun tak ngantok lagi, kekeringan idea utk aku membebel kat sini menghalang aku utk meneruskan peng'update'an ini. hahak.

p/s: aku rindu ;( 'mak, abah, puchong, kucing dan sewaktu dgn nye'. 'doakan utk final aku'.


suke?

No comments: