sponsor by

Wednesday, September 15, 2010

riang ria raye ; )

selamat hari malaysia kepada semua blogger ; ) tahun pertama malaysia sambut...

tadi tengok2 kt homepage fesbuk, skali ternampak blog wani suda update pasal raye.. tetibe rase terpanggil pulak nak cite jugak.. aha..

raye tahun nie x de la best sangat pown, dgn cuti hanya setakat 5 hari tu pown klo x kira sabtu ahad cuti raye nie actually 2 hari je.. khamis+isnin.. jumaat da mmg cuti public.. *sigh, lecturer pown pelek jugak la, sebab batch aku antara yang paling malang sebab sebelum2 nie batch lain cuti raye seminggu, sdey plak bile tau.. sob3..

oke post sebelum nie ak ade cite pasal puasa dekat kmpp je, lupe nak stori tyme balek tuh kan.. aha, bajet mcm ade je yg bace.. ngeh3..

apepown, ak nak citer jugak ,bertolak dari kmpp pukol 12.30++ pm, memang seronok tak terkate lah, hak3.. dengan disajikan lagu2 karaoke raye lagi.. tp yang tak best nye, bile ak mule nk lelap kan mate, budak yang seat belakang aku, mcm x puas hati je ngan ak, main tendang2 kerusi aku,... aku pelik jugak lah, aku test la tendang2 kerusi depan aku, keras je ak tgk kerusi tu, mcm mane bole rase ek?? haha.. tp mmg rase cam nak tercabut pinggang dok lame2 dalam bas dgn seat tegak.. nie kire pengajaran sape yang blek nek bas tu ingat2 la kat orang depan ek.

pastu dipendekkan cerite ak pown sampai la kat hentian duta pukol 5.30++, ak call mak, dye cakap abah tengah solat, kalau tengah solat tuh kompem2 la kat puchong lagik.. dalam hujan renyai2, aku pun tggu la kat depan gerai2 kat situ.. dalam 10-20-30 minit abah pown sampai..

hehe, skali dia teros bawak gi masjid india.. haha,, shopping baju raye.. gila lah, da la da nk bukew, tah mane2 gerai ak jumpe duduk je la, x kan nk bukew tengah2 jalan pulak.. hak3, aku pikir da nak abes puase nie boleh la bebuke kat umah, skali masjid india da.. pas bukew + solat, mule la ak round2 penat gak cari kan da la ak x reti pilih.. haha..

da la malas pulak nak abes kan cerita.. haha, meh ak sambung cite raye pulak.. raye kat melaka je pown dekat bebeno.. haha... sebelah mak aku kat serkam, sebelah bapak aku pown kat serkam tapi ke timur siket.. jadi tapaya gado2.. haha, nak osom ke wan 2 juz ke ape ke..

senang cite raye tahun nie, agak kurang memuaskan la dari tahun2 sebelum, duet raye pown makin lame makin kurang, umo pown da makin bnyk.... hak3,, mcm tua sangat je.. hoho.. i'm eight oke,, eh silap2 eighteen... hehe.. ;)

antare pixca2 raye ;)

saye syg mak sye sgt2!!
bersame bakal imam muda, insyaallah.
bersame nek uda..
abg2,adek,spupu,makcik,nenek
cermin ;)

sekian sje entri raye thn nie.. final exam kuh, 18 10 2010, doakn yew..
suke?

No comments: