sponsor by

Tuesday, March 13, 2012

saya mahu update blog

hai pembaca. bajet ade la. haha. 
ekceli tak tau nak update ape, tapi aku cube k. ngeh2.

aww, my lovely family and I. Love u all :)
masuk minggu nie dah minggu ke lima dalam semester ke dua aku lalui, sem nie mmg agak penat tapi banyak waktu lapang. penat sbb setiap mggu mmg ade assignment, group pulak tu. lain2 kolej lagi, perh,mmg kire aku busy lah sem nie. bukti aku busy,tgk la dah berhabuk belog aku ni, tapi sempat pulak aku bertunang time2 macam nie. kuikuikui. itu nama rezeki. haha.

lagi sem ini, aku amek 20jam kredit, sepatutnya dalam recommendation course ade 18jam je, saje tambah TITAS yg patut amek sem depan. kan dah bertambah busy. keh2. takpela. kan. hihi. apetah tajuk yg group member aku pilih. hak susah kot. suka menyusahkan diri. haha. 

ok tutup cite sem II.

nak cite pasal KFC, agak2 aku kene banned tak pasni? haha. kenapa ek, benda yg kita tau tak elok, tapi kita nak makan jgk? sbb promotion yg berjaya? bau yg sedap? hek2. dan ape2 lagi. aku tgh cuba utk tidak makan kfc setelah tau kisah sebenar,tapi aku tak rase boleh. hahaha. tidak yakin pada diri sendiri, mana taknya, kalau balek dr fac ke kolej atau pergi fac dr kolej jalan kaki, mesti lalu sebelah kfc. oh tidak. haha. aku rase sume dah tau cuma buat2 lupa. hehe,kan2? tapi aku nak share satu set meal yg korg tak pernah buat. ngeh2, aku lah org pertama,keh2 perasan betul. ops, silap bukan set aku beli satu satu.

tara ~~ fries die masin. hak
Tanpa air hanya RM11++, air sekadar hiasan penyeri gambar. keh2,
air korg beli lah sebelum sampai kfc, kat vending machine RM1 je, kat kfc RM3++

aku tadi macam tak bagi org makan kfc, tapi bagi contoh set meal yg best macam promote pulak dah. cukup la lupakan pasal kfc. haha. men campur2 cite dalam satu post aku nieh. kuikui. tak pela kan. janji aku dapat update blog yang sudah lama aku tinggal kan terkapai kapai di tengah lautan. berenang renang lah kau wahai belog. aku nak selamatkan kau, aku tak reti nak berenang. aku bg pelampung k. ok aku dah merepek. oleh itu, eloklah aku tangguhkan dulu majlis kita. eh, majlis ape pulak. nie aku nak ucap, sekian terima kasih. haha. 

ok bai then.


suke?

No comments: