sponsor by

Friday, June 17, 2011

flashback.

hehe, tibe2 rase nak flashback balek zaman dulu2. haha, bajet macam lame sgt je aku dah hidup. hek2. ak nak flashback zaman myspace n friendster tgh top. hehe.

1st kali ak bersyukur la. hehe. masa zaman aku skola fesbuk x popular lagi. hehe. ak x dapat bygkan la kalau masa skola dah ade fesbuk. mesti tiap2 hari aku akan tunggu hujung minggu demi utk on9 fb. hehe. ak pown x pasti ape sebenarnye tarikan kat fb nieh. hehe. mungkin sbb dia simple kot. mungkin la.

aku kenal facebook pon masa tu lepas spm. ceh,macam lame sgt je. tahun lepas je kot. hehe. haa. masa awal januari tahun 2010. tu aku baru kenal, belum sign up lagi. haha. aku memang tak minat langsung kot nk sign up fb nieh, sbb macam pening. padahal fb lah antara laman so-sial yg paling simple. hehe. tapi budak zaman sekarang hingus mak lap lagi pon dah ade fb. hak2, maju kowt budak zaman skang. syial lah puih.[dialog zizan kl gangster] haha.

ak just usha2 je dari jauh membe2 aku punye fb. antara yang aktif fb time tu zahidah, maisarah, anis basyirah, ust fadzil[ohw, ini bukan membe haha, ust paling legend tapi hati kiut di samsmel] n lain2 budak samsmel. hehe.

yang buat aku tertarik utk berfb nieh adalah disebabkan ust fadzil ade bukak cdgn nak buat reunion. hehe, so sebab mereka lah aku buat acc fb nie.
aku igt lagi, dekat myspace. pung pang pung pang ramai cakap macam nie "gile complicated facebook nieh", "x paham aku facebook nieh","aku dah selesa dgn myspace" siap letak kat buletin myspace. padahal x de acc pown lagi kat facebook. haha. sekali sekarang kat facebook dia lah yang paling hot. haha. lawak je bile igt2 balek. rugi plak x printscreen dulu. haha. kenangan bai. hehek.

kenangan2 kat myspace, frindster mmg byk. hehe, dulu2 keje nak tuka layout cantek2 bagai. pastu promote kat kelas, aja macam mane nk tuka,kat mne sume. macam2 lah. cursor rambu2. letak lagu bagi pecah speaker.haha. kat fb ade? xde kan. haha. kire rugi la budak2 skang, x bole men ngan html2 nie. hehe. eh, lupe diorg skang ade blog jugak. kire adela jugak men ngan html nieh. hehe.

sekarang, kat myspace dah x macam dulu. skang dye lebih kepada music. lagu2 byk la. kalau friendster pulak, dye lebih kepada game. music ape? game ape? itu aku tak tau la. haha, aku on9 myspace, ngan friendster sekadar jenguk2 je. hehe.

sedikit screenshot laman sosial lama ku. hehe.

aih, kenapa kabur nie. hehe. aku punye laptop kecik aku zoom out nie.


NuRuL LiBaU [kUaLa LuMPuR Kau KiAn TeRCeMaR]


aku kesian kat tom yang buat myspace siap ade page lagi kat facebook. haha. page nye

Hi, I'm Tom from Myspace, and I'm starting to get really lonely.

k semua. babai. adios amigos. abg aku dah memanggil. sebuk je, x bole tgk org senang siket.haish.


p/s: kesakitan keperutan keyangan keamatan.

suke?

No comments: