sponsor by

Sunday, October 31, 2010

cuti2 cinta


hohohoii... ape kaba? ehe, cuti nie agak bosan la jgk sbb x de bende nk buat.. haha, bg cuti salah x bg cuti salah.. huhu, ye la, bile da study jeee, bosan gak tp bile da cutii jee, x bosan ke ui. haha, ak da gile sekejap. dyana ko tu seda la sket nk muet x reti2 nk bukak buku ke? aha, ak pown jawab hari hari kowt ak bukak buku, ko yg x seda.. haha.. mukabuku ade la. dyana suda start ckp sorg2 gile mungkin. da x tw nk borak ngan sape la.. borak ngan blog la an. hee..

uhuh, bia la ak gile sekejap ek. haa, ak aritu ade list kt post sebelum ape pende nk buat time cuti nie. poyo je konon nk tgk cite korea, gile! haha nk tw nape bru start x smpi 5 minit ak da tido.. gile x best kowt. haha, mungkin x de perasaan sebentar. cite korea yg mak ak pasang je ak minat tu pown da berabad kowt. jd cuti nie citer korea x de dlm list. haha..

list ke 2 ak ckp nk gega samsmel. runtuh lah gak.hee.. xde yg menarik utk dikongsi. aha, kejam. x pe,bkn selalu. sbb pegi x rmi jd x best sgt la kowt. huhu, mungkin sebab amira x join jd x meriah. hehe. mira ak tgh bodek ko. mira kawan ak, tahun lepas satu dorm ngan ak, ak ngan dye lebih kurg je la gile2 jgk,tp dye hebat siket dapat jd pengawas, haha tp ak hebat byk jd pengganas. muahahaha.. cukup di situ. hee.

list ke 3 ak cite pasal nk qada raye, hoho.. hari2 makan kueh raye kt umah, x abes2 lagi kire qada la tu. nak pegi beraye pown bkn de membe. hoho.. mungkin mak bapak diorg pown x nk bukak pintu sbb da abes raye,haha.. x pe la ak redho, thn nie raye 5 hari. ;) tgk ak x sdey. haha. makin lame makin gile ak. aha, abaikan. nt da masok sem 2 klo result membenarkan ak sambung, kne struggle btol2. huhu, tkot plak aih, nk msok sem 2 nie. korg doa2kan la nurul diyanah binti akop nie dapat result molek ye.. hehe.

list ke 4 nk men ice skating.. kite hanye merancang en susah klo ak rncg mmg x jd. budak2 xde.transport utk ke sunway pown mcm x de je, tp seingt ak blek dr samsmel aritu ak tggu bas kat mid ,ade la bas rapid no U63 ade tulis sunway. haha, mne nk cr U63 kt sini, ak kene redah g i0i dlu kowt. ntah la malas nk pk. haha, ape pown nanti tunggu dah ade lesen la baru gerak sane. senang seket, agak poyo di situ. haha.

berbalik ke tajuk post sebenar. haha, jauh ak menyimpang dah nie, cuti2 cinta. ak blek2 je umah ari selasa, mlm ke esok nye adek ak cakap nk tgk wayang, ak tanye la citer ape? dye jawab cuti2 cinta, tp ak dgr sesuci cinta, punye la ak gelak ckp kt dye jiwang gile ko? haha, rupenye cuti2 cinta siap tunjuk trailerciter kt ak lagik, punye la promote bagai. jadi ak tgk mcm best je time tu jgk ak mesej membe ak elida + hidayah. dayah ckp dye da tgk, so ak tumpu kt elida je la, tup2 dye on, klo bole ari rabu tu jgk nak pegi senanye haha, gile x saba nk tggu esok nye. bile da mesej2 kompem pegi ari khamis, so bergerak ak dan dye + adek. huhu, overall best gak la cite tu. tp senanye ak nk tgk magika mcm lagi gempak je, tp da lame sgt plak cite tu klua, x dan nk tgk. hoho.. ade cite ape lg best skang ek? malas plak nk pegi buang duit je. haha.

k la, stakat tu je nk mencarut merepek kat sini. haha.

buhbye, gunekan mase free dgn sebaik nye.

p/s: lambatnye nk rabu...

suke?

3 comments:

gnesop.com said...

slmt bercuti.. bercuti ker? huhuh

dyana said...

hee, cuti kt umah je.

SiTi NuR RaHiMaH said...

cuti...